۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

آشنایی با سایت حوزه آنلاین







حوزه آنلاین

آشنايی با آموزش الكترونيكی

www.hawzah-online.com/hawza

آموزش الكترونيكی همچنان كه از نامش برمی‌آيد شامل همه آموزش‌هايی است كه با استفاده از ابزارهای الكترونيكی اعم از صوتی، تصويری، رايانه‌ای، شبكه‌ای و غيره انجام می‌شود. در واقع آموزش الكترونيكی آموزش غير حضوری(مجازی) بر مبنای فن‌آوری است. به عبارت ديگر، محتوای آموزشی در اين دوره با استفاده از انتقال صدا، تصوير و متن ارائه می‌شود كه با بهره‌گيری از ارتباط دو سويه بين فراگير و استاد يا بين فراگيران، كيفيت ارائه دوره آموزشی به بالاترين سطح خود می‌رسد. استفاده از تجهيزات و امكانات پيشرفته‌تر، امكان ارائه اطلاعات و دانش را با كيفيت بهتر و بالاتر فراهم می‌سازد. مثلاً در كسب اطلاعات از طريق وب، هرچه پهنای باند ارسال داده‌ها بيشتر شود، اطلاعات بيشتری دريافت می‌شود. آموزش الكترونيكی به مفهوم آموزش راه‌اندازی شده با اينترنت می‌تواند مواردی نظير ارائه مطالب درسی در قالبهای چندگانه، مديريت آموزشی و شبكه‌ای مركب از فراگيران، كارشناسان و تهيه‌كنندگان مطالب را در برگيرد.

روش استفاده از سايت

استفاده از سایت آسان و کاملا رایگان می باشد، شما می توانید برای یادگیری دروس متداول حوزوی در یکی از پایه های اول تا دهم ثبت نام نموده و از امکانات آن نظير : ارائه متن، صدای استاد، جستجو در متن، خلاصه دروس، نمونه سؤالات امتحانى، قابليت طرح سؤالات محصلان و دريافت پاسخ از اساتيد حوزه علميه ، بهره مند شوید.

دروس آبی رنگ ، دروسی هستند که بایستی بدون استاد مطالعه شوند ، ودروس سبز رنگ دارای استاد می باشند و می توان صدای استاد را در قسمت متن با کلیک بر روی گزینه «صدای استاد» شنید.

برای سهولت در یادگیری ، صدای اساتید به سه گروه تقسیم و در سه رنگ ارائه شده است :

توضيح مطلب مطابقت توضيحات بر روی متن عمومی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر